Più di 20 000 attori di bellezza internaziunali anu fattu Cosmoprof Asia 2022 in Singapore un successu clamorevoli, renforzendu l'industria prima di u ritornu di l'annu prossimu in Hong Kong.

Viste: 4 Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-12-05 Origine: Site
[Singapore, 23 Novembre 2022] - Cosmoprof Asia 2022 - L'Edizione Speciale, chì hà fattu in Singapore da u 16 à u 18 di nuvembre, hè ghjunta à una fine di successu.

nutizie 1

21,612 assistenti da 103 paesi è regioniriuniti in Singapore per discutiri u futuru di a bellezza in a regione Asia-Pacificu.L'avvenimentu veramente internaziunale hè statu u primu à riunisce l'industria, faccia à faccia, per trè anni, è hà vistu a maiò parte di i visitatori chì arrivanu da i 10 principali paesi è regioni Singapore, Indonesia, Malesia, Corea di u Sud, Filippine, Tailanda, Vietnam, Hong Kong, India è Australia.

"I attori più influenti di a regione Asia-Pacificu si sò riuniti in Cosmoprof Asia in Singapore per restaurà cullaburazioni cunsolidate è scopre novi partenarii potenziali per a so attività", hà dettu.Enrico Zannini, directeur général de BolognaFiere Cosmoprof et directeur de Cosmoprof Asia Ltd."Hè statu fantasticu per pruvà l'approcciu dinamicu di l'industria cosmetica è u so interessu in a regione Asia-Pacificu cum'è un mercatu strategicu per a crescita futura".

"U successu di quist'annu di Cosmoprof è Cosmopack Asia hè duvutu à l'accessu internaziunale è a sicurezza generale di a nazione ospitante di Singapore, è u sustegnu di u Cunsigliu di Turismu di Singapore è di Singapore EXPO", hà dettu.David Bondi, Senior Vice President - Asia, Informa Markets è Direttore di Cosmoprof Asia Ltd."Hè statu maravigliu di vede Cosmoprof Asia riunisce una volta di più a cumunità di bellezza in u mondu sanu, mostrà e tendenze più eccitanti, svelendu l'ultime innovazioni, è offre una piattaforma esaltante per a rete è a nova attività per esse realizatu."

COSMOPROF ASIA 2022 - FACTS & FIGURES
A mostra presentava prudutti è servizii pionieri, è pruposte di cummerciale convincenti1,202 espositori da 46 paesi è regioni, chì copre una zona di mostra di finu à 50,000 sqm.A Cina continentale, a Corea è l'Italia eranu i paesi più rapprisintati.

Cosmoprof Asia 2022 hà prupostu una larga perspettiva globale nantu à i principali tendenzi di bellezza, grazia à a presenza di18 pavilioni naziunali è di gruppuda l'Australia, California, Francia, Germania, Italia, Giappone, Corea, Cina continentale, Malasia, Pulonia, Singapore, Spagna, Svizzera, Taiwan, Tailanda, Türkiye, UK è Global Shea Alliance (da 5 paesi di l'Africa Occidentale: Benin, Burkina Faso). , Ghana, Mali è Togo).

230 cumpratori selezziunati da 29 paesi è regioni, cumpresi l'Australia, i paesi ASEAN, l'India, a Corea, u Giappone, l'Europa, u Mediu Oriente è i Stati Uniti, cumponenu uCosmoprof Asia 2022 Programma di Cumpratore.Intantu,più di 2.200 riunioni programatetrà i fornitori è l'imprese cù interessi cumuni sò stati disposti attraversu uPiattaforma Match&Meet guidata da l'IA, chì una volta hà dimustratu per esse unu di i servizii più apprezzati per i cumpratori è l'espositori, aumentendu e chances per u sviluppu di novi partenarii cummerciale.

Testimoniali
U sintimu in tuttu u pianu di l'esposizione era pusitivu in quantu à u spettaculu è ottimistu quandu si guardava avanti à l'affari futuri.

Patricia Sabando, Direttore di Vendita Globale in GESKE (Germania), hà cunfirmatu: "Avemu avutu un interessu assai forte da partenarii potenziali in tutta l'Asia", mentre Joanna Milne, Account Manager in Virospack (Spagna) hà dettu: "Avemu ricevutu visite da cuntatti di alta qualità. è prufessiunali chì sò cunniscenze di ciò chì volenu surghjente ".

Inoltre, Jackie Pettit, General Manager, International Business Development, Heritage Brands (Australia), hà spartutu, "Hè stata a prima volta chì espone à Cosmoprof Asia per Heritage Brands.A riservazione di u spaziu è u travagliu cù l'imprenditori di stand è a cumpagnia di spedizione, chì anu pigliatu è furnitu u nostru stock, hè statu un prucessu estremamente fluidu è gestitu professionalmente ".

Moon Kwon da The Blessedmoon (Corea di u Sud) hà dichjaratu: "Hè stata una grande sperienza di testimunià perchè Cosmoprof Asia hè rinumatu per a piattaforma di l'industria di bellezza.Malgradu esse tenutu in dimensioni più chjuche in Singapore, a qualità di i cumpratori era alta è avianu a vuluntà di impegnà cun interesse entusiasticu in varietà di prudutti ".

Reazioni più entusiastiche sò state intesu in u pianu di l'esposizione, per esempiu Jonny Jackson, Direttore di Milton-Lloyd Limited (Regnu Unitu), esclamendu: "Chì grande spettaculu - torneremu l'annu prossimu!"

I cumpratori si sò uniti à l'elogiu generale di l'avvenimentu, cù In Jung (Kelly) Cho, Manager, SG Company & Changjin CJ Inc. (Corea di u Sud), dicendu: "Tutte e nostre riunioni sò state abbastanza fruttuose è significative per noi.Pudemu scuntrà è truvà diversi fabricatori da Cina è altri paesi.Di sicuru, avemu da principià un novu affari cun elli prestu;simu sicuri chì saranu partenarii adatti per i nostri bisogni ".

Wonkuk Kim, CEO di Brandepot (Corea di u Sud), hà dettu ch'ellu hà apprezzatu a larga varietà di marche è i novi prudutti chì prisentanu in una zona, chì offre una comprensione faciule è prufonda di e tendenze di bellezza attuale, dicendu."Credu chì Cosmoprof Asia hè una mostra chì deve visità per tutti quelli chì participanu à l'affari di bellezza".

Cumpratore Anna Blasco Salvat, VP Marketing per a cumpagnia tedesca Artdeco Cosmetics, hà dettu: "Semu veramente felici di turnà à Cosmoprof Asia, a fiera più impurtante per l'industria cosmetica.Avemu trovu assai innuvazioni, soprattuttu in Cosmopack Asia, chì sicondu noi era u settore più forte questu annu.L'industria di a bellezza principia un novu boom post-pandemico ", aghjunse."Quandu ci hè una crisa prufonda, a ghjente hà bisognu di reagisce è cumprà più prudutti - hè u chjamatu effettu di lipstick.A bellezza pò veramente salvà u mondu ".

CONTENUTE ESCLUSIVA À COSMOPROF ASIA 2022

Inseme cù prudutti è servizii d'avanguardia, opportunità di networking di alta qualità è strumenti di cummerciale d'alta realizazione, Cosmoprof Asia offre iniziative è prughjetti speciali chì arricchiscenu l'esperienza di i participanti è di l'imprese.

Più di 1.300 assistentihà participatuCosmoTalks, per esempiu, u prugramma educativu da Cosmoprof è Cosmopack Asia 2022. Presentendu 14 sessioni, esperti è analisti di tuttu u mondu discutevanu a sustenibilità, l'evoluzione digitale è e strategie di u mercatu.Un ringraziamentu speciale va à i partenarii di e sessioni di Cosmotalks: APSWC (Asia Pacific Spa & Wellness Coalition), Asia Cosme Lab, BEAUTYSTREAMS, Biorius, Business France, CosmeticsDesign-Asia, CTFAS (The Cosmetic, Toiletry and Fragrance Association of Singapore), Ecovia Intelligenza, Global Shea Alliance, Mintel, Reach24, Republic Polytechnic è re-sources.com.

URapportu CosmoTrends, una panoramica di e tendenzi attuali di l'avvenimenti trà i cunsumatori di l'Asia-Pacificu, hè stata creata da l'agenza di tendenza internaziunale BEAUTYSTREAMS.U prughjettu creatu esclusivamente per a piattaforma internaziunale Cosmoprof hà presentatu cinque tendenze prevalenti macchiate trà l'espositori -BIOME MANIA, HAIR MD, SKIN RESET, PLUMP UP THE VOLUME è ILLUMINATORS- è hà evidenziatu e marche notevuli è i prudutti previsti per avè u più forte impattu nantu à l'abitudini di i cunsumatori in a regione.U rapportu hè dispunibule per scaricà da u ligame seguente: https://www.cosmoprof-asia.com/cosmotrends/

Intantu, uCosmo in scenaDemo in diretta hà mostratu u successu NAILS Beauty Masters Championship ASIA 2022 u 18 di nuvembre, urganizatu da l'Associazione Nailist per Licenze Internaziunali (Singapore).Più di 150 nailisti lucali è stranieri è prufessiunali di terapeuta di bellezza anu dimustratu a so creatività è e so cumpetenze in nail art, makeup, SPMU è servizii di bellezza.

COSMOPROF ASIA RITURNA À HONG KONG IN 2023
Cosmoprof Asia 2023 tornerà à a so casa di Hong Kong in e seguenti date:
Cosmopack Asia: 14-16 Novembre 2023 (AsiaWorld-Expo)
Cosmoprof Asia: 15-17 Novembre 2023 (Centru di Cunvenzione è Esposizioni di Hong Kong)
Aspittemu di vedevi in ​​Hong Kong in 2023!


Tempu di post: 13-Jan-2023